Yleiset tilaus- ja toimitusehdot
Palvelun ostaja (asiakas) ja palveluja tuottava myyjä (Kata Penttilä 2851495-1) sitoutuvat noudattamaan näitä ehtoja tämän sivun kautta tehtävässä kaupassa. Myyjällä on oikeus perua kauppa, mikäli näitä ehtoja tai muita sivuilla esitettyjä tapauskohtaisia erityisehtoja on rikottu.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy myyjän ja asiakkaan välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Maksutavat
Bamboran kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
Bambora-maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Palvelun erityiset ehdot
Palvelun toteuttaa Kata Penttilä (tmi), y-tunnus 2851495-1. Palveluita voivat ostaa vain täysi-ikäiset yksityishenkilöt Suomessa. Ulkomailla olevien asiakkaiden kohdalla palvelu voidaan suorittaa vain Skype-yhteydellä. Asiakkaan tulee antaa palvelua tilattaessa oikeat ja täydelliset yhteystiedot ja esimerkiksi Skype-yhteydellä toimitettavaan palveluun myös se nimi, jota asiakas käyttää Skype-yhteydessä.
Voimassa 1.3.2018 alkaen toistaiseksi siten, että palveluntarjoaja pidättää oikeuden ehtojen muuttamiseen. Muutokset julkaistaan tällä sivulla, joten tilauksen yhteydessä kannattaa tutusta kulloinkin voimassa oleviin sopimusehtoihin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Palveluntarjoajalla on lisäksi oikeus käsitellä tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia kuten suoramarkkinointia varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti.
Asiakkaan tilatessa verkkokaupasta hänen edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja sopimusehtoihin.
Toimitustapa
Palvelu toteutetaan sopimuksen mukaisena ajankohtana ja sopimuksessa sovitulla tavalla joko Skype-yhteydellä tai puhelimitse palveluntarjoajan toimesta. Mikäli Skype-yhteys ei palvelun tarjoamishetkellä toimi, suoritetaan palvelu puhelimitse. Ulkomailla olevien asiakkaiden kohdalla toteutus vain Skypellä. Asiakas vastaa siitä, että hänelle on toimiva Skype-yhteys ja yhteyden toimivuus kannattaa varmistaa ennen palveluajankohtaa.
Tilausvahvistus
Asiakas saa tilauksen tehtyään sähköpostiin tilausvahvistuksen, jossa todetaan palvelun suorittamistapa- ja aika. Mikäli asiakas haluaa, että palvelu suoritetaan ennen peruutusajan (14 päivää) loppumista, tätä koskeva ilmoitus on tilausvahvistuksessa ja asiakkaan katsotaan hyväksyneen peruutusoikeuden menetys, mikäli palvelu on suoritettu kokonaan ennen peruutusajan loppumista. Palvelun suorittamista voi siirtää 24 tuntia ennen varattua aikaa sähköpostitse tulevan tilausvahvistuksen ohjeiden mukaisesti. Akuuteissa sairastapauksissa ajan voi siirtää vielä saman päivän aamuna klo 10 mennessä. Ota tällöin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Peruuttamattomia aikoja ei voi jälkikäteen siirtää, eikä niistä maksettua hintaa palauteta.
Peruutusehdot
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etäviestimen välityksellä tehty toimeksianto 14 päivän kuluessa siitä, kun palvelu on tilattu. Halutessaan käyttää tätä peruuttamisoikeutta asiakkaan on ilmoitettava siitä sähköpostilla tai puhelimitse.
Palvelu aloitetaan vasta edellä mainitun 14 päivän peruuttamisajan päätyttyä, ellei asiakas nimenomaisesti pyydä sähköpostitse tai muutoin todisteellisesti, että palvelun suorittaminen aloitetaan aikaisemmin. Kun asiakas on saanut tilausvahvistuksen, jossa todetaan asiakkaan pyytäneen palvelun suorittamisen aloittamista ennen peruutusajan loppuun kulumista, katsotaan asiakkaan hyväksyneen tämän peruutusoikeuden menetyksen. Palvelun suorittamista voi kuitenkin siirtää 24 tuntia ennen varattua aikaa sähköpostitse tulevan tilausvahvistuksen ohjeiden mukaisesti.
Palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa kohtuullinen korvaus ennen peruuttamisilmoituksen tekemistä suoritetusta palvelusta, jos palvelu on asiakkaan nimenomaisesta pyynnöstä aloitettu peruuttamisaikana. Asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta, jos toimeksianto on ehditty suorittaa kokonaan.
Mikäli asiakas ei ota palvelua vastaan sopimuksen mukaisena aikana, eikä palvelua ole toimitusehtojen mukaisesti peruutettu tai asiakas on luopunut peruutusoikeudestaan, ei palvelusta perittyä hintaa palauteta. Peruuttamistilanteessa palveluntarjoaja palauttaa palautettavan summan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saatuaan. Maksu palautetaan samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen suoritus tai tilisiirrolla.
Reklamaatiot
Reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä palveluntarjoajaan mahdollisimman pikaisesti joko sähköpostilla tai puhelimitse.
Mikäli asiakas on ottanut Eheäksi -valmennuskokonaisuuden ja haluaa tyytymättömyyden vuoksi keskeyttää valmennuksen, asiakkaan täytyy ottaa yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ennen kolmatta valmennuskertaa. Asiakas voi tällaisessa tapauksessa saada rahansa takaisin, lukuunottamatta Moodmetric-mittausta (arvo 110,36 €), mikäli se on otettu osana pakettia.
Riitojen ratkaisu
Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttaja-asiakkaan on suositeltavaa olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta. Palvelusopimukseen sovelletaan Suomen lakia.
Vastuunrajoitus
Palveluntarjoajan verkkosivujen sekä verkkokaupasta tilattavien palveluiden sisältö on valmennusta. Menetelmää ei ole tarkoitettu fyysisten tai psyykkisten sairauksien diagnosointiin, hoitamiseen tai parantamiseen eikä korvaa terveydenhuollon ammattihenkilöstön määräämää hoitoa.
Palveluntarjoaja ei vastaa asiakkaan toimittamien virheellisten tai puutteellisten tietojen antamisesta mahdollisesti aiheutuvista vahingoista.